środa, 20 kwietnia 2016

Aromamizer Supreme

Steam Crave Aromamizer Supreme RDTA - zawitał do mnie jakieś dwa tygodnie temu.

Steam Crave Aromamizer Supreme RDTA + RX200

Wreszcie duży tank którego nie trzeba uzupełniać co godzinę :D

Urządzenie praktycznie nie ma wad. Na prawdę dzieżko jest mi się tutaj do czegoś przyczepić.

Baza Velocity - umożliwia bardzo wygodny montaż grzałek, tak w pionie jak i w poziomie. Jest to wg mnie bardzo dobre rozwiązanie które chwaliłem sobie także w Griffinie.

Aromamizer Supreme - baza Velocity - vertical coils

Aromamizer Supreme - baza Velocity - vertical coils

Aromamizer Supreme - baza Velocity - horizontal clapton coils

Aromamizer Supreme - baza Velocity - horizontal coils 

Wspomniana duża pojemność - 7 ml - u mnie przekłada się na 2-3 tankowań w ciągu dnia, można przeżyć choć powiem szczerze, chętnie bym go widział w wersji 9 ml albo większej :D Kurcze na modzie jest masa miejsca obok parownika, dlaczego nie można dokupić tanka który by to miejsce wykorzystał? Serio nikt na to jeszcze nie wpadł?

Regulacja ilości podawanego liquidu - jest, działa dobrze, nie cieknie, przesuwa się z oporami. Używam raczej do transportu bo w normalnych warunkach pracy jest otwarta zawsze na full.

Regulacja ilości powietrza - chodzi w sam raz - ani za lekko ani zbyt ciężko. Kolejna rzecz która po prostu działa tak jak trzeba a nie jak w Griffinie lata sobie swobodnie...

W parowniku tym jest bardzo fajnie pomyślany montaż decku z grzałkami. Po prostu odkręcamy pierścień na dole i już mamy do niego dostęp. Jak coś cieknie, można szybko wyjąć bazę, dokonać jakiś poprawek "na kolanie" i złożyć całość do kupy. Bajka. Super rozwiązanie które znowu po prostu działa jak należy, tak jak byście tego oczekiwali.

Steam Crave Aromamizer Supreme RDTA + RX200
Z tworzeniem setupów, ich montażem, przewinięciem watą nie ma żadnych problemów. Oczywiście trzeba zrobić kilka własnych testów, żeby zorientować się ile tej waty dać, jak gęsto i najnormalniej w świecie poznać się z parownikiem ale jest to proces szybki i przyjemny w przypadku tego cacka.

Odnośnie tego parownika spotkałem się z popularnymi opiniami:
1 parownik przewidziany typowo pod grzałki wertykalne (pionowe)
2 parownik pokazuje co potrafi dopiero przy zastosowaniu claptonów

ad 1.
  • robiłem pionowe grzałki i powiem tak - zdecydowanie wole klasyczne - horyzontalne (poziome) - smak wg mnie głębszy, chmura też, wata się tak nie brudzi jak w układzie pionowym gdy te górne kawałki knota wystające delikatnie znad grzałki po prostu zbierają część tej chmurki która powinna trafić do komina. Może czegoś nie umiem zrobić jak trzeba ? - nie wykluczam :)

ad 2.
  • znowu moje próby z claptonami tu nie powaliły mnie na kolana, ale szczerze mówiąć mnie nigdy te claptony nie powalały. Taki dla mnie przerost formy nad treść no ale jak to mówią - co komu pasuje. W sumie zależy to przecież od wielu czynników bo jeden lubi gęstą ciężką i gorącą chmurę (taką soczystą), drugi zaś woli suchą i chłodną bardziej podobną do prawdziwego papierosa. 


Co do smaku, ilości pożeranego liquidu... wielkości chmurki etc. - wiadomo - zależne to wszystko jest od tego jaki macie setup. Ja osiągam tutaj bardzo dobre wyniki. Zarówno smak jak i chmurka są rewelacyjne, nie łapię żadnych bobrów, nie miewam wycieków.

Podsumowując:
Jest to najlepszy parownik jaki kiedykolwiek miałem, polecam go z czystym sumieniem :)

[Edit 2016-04-27]
Jestem po kilku kolejnych setupach... wiecej waty, mniej, taki liquid czy inny. Wszystko w sumie super, ale... smak - coś mu kurcze brakuje jakby... Nie wiem dlaczego ale na Griffinie smaczek i gęstość chmury była jednak większa mimo że rozmiar pewnie ciut mniejszy. Z czego to może wynikać - nie wiem, nie mam pojęcia ale tak ja osobiście to jednak odbieram. Ciekawe jak wypadnie nowy smok tfv-rta G2 który ma do mnie przyjść już jutro...

[Edit 2016-05-05]
Nie, Aromamizer nie smakuje gorzej niż Griffin, nie smakuje też gorzej niż tf-rta. Kwestia setupu. Wole ten parownik od obu wyżej wymienionych :D

[Edit 2016-05-21] Wolę go też od Tornado :P Właściwie, to chyba go kocham :)

2 komentarze:

  1. If you are buy electronic cigarette for beginners, the wismec reuleaux gen 3 is the perfect choice. This stylish device is light and easy to handle. Newbies rave about how easy it is to refill, which sets it far above many competing devices. The battery never gets a bad review because of reuleaux rx gen 3 kit's legendary capacity. New vape users love the rich and thick vapor produced by this high-performance device.

    OdpowiedzUsuń